jimmy_MLR Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Hej alla glada norrmän!! Jag/vi vill bara tipsa er om våran hemsida http://WWW.DRAGONCARS.ORG Äger du en japansk bil eller är du bara intresserad av dem? Då tycker jag att ni ska besöka sidan. Om du äger en japansk bil så ser vi på dragoncars gärna den i depån, där du kan ladda upp bilder och skriva info om din bil. Mycket nöjje PS när ni har lagt in bild och info så måste vi godkänna den först innan den kommer ut i depån........Och har ni några problem med att ladda upp bilder så skicka ett PM till mig på dragoncars Mvh Jimmy och gänget på dragoncars Siter Sveriges nya sida för japanska bilar WWW.DRAGONCARS.ORG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 404 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmy_MLR Skrevet Mai 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Funkar den inte ?? eller vad menar du? Siter Sveriges nya sida för japanska bilar WWW.DRAGONCARS.ORG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Sida funker den. Jeg har til og med "anbefalt" to linker :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmy_MLR Skrevet Mai 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Jag lag upp länkarna nu tack för dom lägg upp era bilar i depån nu :) Mvh Jimmy Siter Sveriges nya sida för japanska bilar WWW.DRAGONCARS.ORG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmy_MLR Skrevet Juni 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 upp å hoppa Siter Sveriges nya sida för japanska bilar WWW.DRAGONCARS.ORG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Få opp noen japse-bilfilmer på sida deres a! :D Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg