PREBEN HANNEVOLD Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Følgende data står innslått i godset på pumpen: WALBRO GSS 341 31004-3 Made in USA PAT 4500270 5421306 Her er den kjøpt, du finner og data på pumpen. http://www.autoperformanceengineering.com/ Og ... http://www.stealth316.com/2-fuelpumpguide.htm Pumpen holder til massevis av HK. Brukt bla i Skyline 500hk. Se speks! Ny i eske! 800,- eller bud Siter Viktig at bilen er en S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Kan være interessant! Men vet du noe om installasjon?Går ut fra at en del modifisering er nødvendig for å tilpasse i forskjellige biler.Hva trengs? Feks. i BMW M535....... :hondakick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PREBEN HANNEVOLD Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Pumpen skal jo ligge nedi bensintanken din. Som du sikkert har sett utfra bildene i linkene, skal du bruke orginal lokk på bensintanken. Jeg ser ikke problemer med montering av en slik pumpe på din bil (BMW?). //p Siter Viktig at bilen er en S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Har jo skjønt det,da. Min bil er lev. med pumpe i tanken+under bilen. :smilbmw Mitt spm.: Kan denne pumpen erstatte pumpen i tanke uten for mye dikkedering?? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PREBEN HANNEVOLD Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Har jo skjønt det,da.Min bil er lev. med pumpe i tanken+under bilen. :smilbmw Mitt spm.: Kan denne pumpen erstatte pumpen i tanke uten for mye dikkedering?? :confused: Denne pumpen erstatter din orginale pumpe. Forskjellen er at den leverer høyere bensintrykk og større mengde bensin enn din orginale BMW-pumpe. Svaret er dermed JA, på ditt spm. Siter Viktig at bilen er en S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PREBEN HANNEVOLD Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 ... Gjøre en byttehandel. Pumpen passer stort sett alle biler! Siter Viktig at bilen er en S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 skal passe i de fleste biler, viis ikke den passer er det bare å bruke strips til å feste den, vi gjorde det på bror min sin 200 sx.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Hei, hvis noen er nysgjerrig på montering av denne bensinpumpen, kan de ta en titt her: Link Vil absolutt anbefale Walbro-pumpen på det sterkeste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PREBEN HANNEVOLD Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 VEL gutter, dette er en pumpe som passer til mange prosjekter. Pumpen er det beste som er å få tak i til denne prisen. Selges eller bytter i forslag som feks - 1000-metere - 2 stk 3,5" rustfritt 90gr bend - MP3-spiller - Gullsmykke til kjærringa :peace: :peace: :peace: Siter Viktig at bilen er en S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PREBEN HANNEVOLD Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 :crazysant Siter Viktig at bilen er en S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg