Gå til innhold

Snølek-treff i trondheim?

Ranger emnet


Aleksander

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og totalt ubrukelig, synes jeg. Fullt av slaps som har frosset i alle mulige fasonger etter alle som har herjet der. Politiet kommer også på besøk noen ganger. Av og til er det litt for spennende for meg, med 10 andre gærninger som sklir mer eller mindre ukontrollert bortover =)

 

Jeg stemmer for en øde veistump med høye brøytekanter i tilfelle noen ikke klarer å holde seg på vegen :)

 

men hey, jeg kommer sikkert og ser på dere hvis dere skal på dragvoll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Jeg er med. :D

 

Steder som finnes;

 

Den store parkeringsplassen ved sivilforsvaret, på vei fra lundåsen

Stort sett hele Tiller; OBS Bygg, City cyd, Smartclub

Fjellseterveien; Oppover mot Skistua

Granåsen

 

Problemet med alle disse stedene er jo at politiet lett kan finne på å komme innom, og jeg vet ikke helt hva de synes om slike "aktiviteter"..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis lurer på om det er noen som er interesserte i å samles en dag nå i jula for å "drifte" litt på en eller annen stor og fin parkeringsplass eller liknende.

Noen som er interesserte og evt. har forslag til hvor og når?

dragvoll da? når derre hælvettes studentan endelig e på ferie :P :crazysant

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVEBERG FFS! Vi fikk ROS Av ene snutn vi vis vi kjørte sleng på P-plasser! for da lærte vi oss Hvordan Bilen oppfører seg om det pluttsli skulle komme en situasjon! og Snuten her er bare _1_ bil!

han har et poeng folkens yodude

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVEBERG FFS! Vi fikk ROS Av ene snutn vi vis vi kjørte sleng på P-plasser! for da lærte vi oss Hvordan Bilen oppfører seg om det pluttsli skulle komme en situasjon! og Snuten her er bare _1_ bil!

chillen no boy. er ikke akkurat store plassn.. få det mer sentralt. vis ikke er det ingen som gidder. btw så ser føret ut til å slå alvorlig om her..

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har vi endelig kommet oss hjem.. kiddie

 

Men som Erik Bratseth påpekte tidligere i tråden. Parkeringsplassen på Dragvoll er sinnsykt humpete for tida. Klarer knapt nok å kjøre over der i gangfart med bilen min før det kjennes ut som om jeg skal riste i filler hele bilen. Plassen på den andre siden av skolen er kanskje litt bedre, men den ligger jo ikke like usjenert til.

ja, åsså er den endel mindre også

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir kjørt plog eller brøyting på dragvoll nå så er det jo bortimot optimale forhold der, men akkurat nå er det litt vel mye risting og tull.

Jeg tror vi skal holde oss unna åpne veier i denne omgang.

Politiet kan ikke gjøre noe hvis vi holder på på en parkeringsplass etter "stengetid", altså hvis det kun er oss der. På åpen vei derimot kan du miste lappen på stedet hvis de syns det er uaktsom kjøring.

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår