Mrleone Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Jeg fatter ikke att folk fortsetter og skrive inn her.. Alle har jo skjønt for lenge siden att Nismo Mafia er: Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Mrleone Jeg fatter ikke att folk fortsetter og skrive inn her.. Alle har jo skjønt for lenge siden att Nismo Mafia er: Vi så bildet første gang, det blir ikke noe mer morsomt andre gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxgets Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by boXer Først må jo du få fakta'ene dine rett da ;) Han sier han har laget en eksosmanifold til twinturbo. 2 Sylindre per turbo sa han vel. Og da er det ikke mange måter å gjøre det på. Og man støper det ikke nei. Grenrør er det samme som manifold. Og her er det snakk om eksos. Og sekvensielle turboer betyr ikke at de må ha forskjellig størelse. Jeg skal si meg enig i at 2 turboer på en 2liter 4'er er spessielt og kanskje unødvendigt, og rett og slett en dårlig løsning. Men jeg har sett rare ting før. Som feks 3turboer på en Supra MK4. Vet ikke helt hva jeg skal tru jeg. Er det så vanskelig å få tatt noen bilder? Ingen i bygda som har digicam? til det første om manifoilen:det fikk jeg ikke med meg:) Jeg vet att man ikke støper,men spurte for å se hva han svarte;) Med sekvensiele turboer tok jeg feil:) Siter X 1991 Toyota mr2 X 1994 Toyota Celica gt4 X 1977 Ford escort 2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by PaAra Er ikke alle s15 høyre rattet da??? Jo jeg tror det og den jeg skal prøve har det. Men da spørr jeg stopper gud meg når jeg skal prøve og kjøpe den. ha får et dumt spørsmål. Men Tommy kaira kan bygge den om kansje de gjør det med Skyline. Det er ikke mange som har råd til det. Frdrik sin R var venstre rattet. Det kosta han så mye at han måtte Kjøpe den treigeste men den er alikevell raskere enn standard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by PaAra Hva er galt å spørre om alle s15 er høytrerattet da :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) Nei det er ikke noe galt i det men det hørtes ut som om du skulle prøve og få meg til og si omvendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Nismo Mafia jeg har et kjøle aggregat i trunken med en vann beholder vannet er tilsatt et stoff som setter ned fryepunktet til 6-7 minus også har jeg en bryter i mittkonsollen så når jeg trykker på den så kommer det is kaldt vann inn i intercooleren. hvor mye hester det gir ekstra vet jeg ikke men det hjelper litt. Køle aggregatet er veldig lite. tokk meg et halvt år før jeg fant ut hvordan jeg skulle få det til. Det stoffet ble jeg tippset om av en japse som hadde gjort det samme. folk som ser knappen spør ofte om det er NOS. det er ikke like effektivt. du vet du får kjøpt ferdige sånne kit? fyll opp med G12 kjølevæske å du får frysepunktet ned i -40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.