nO_o Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Noen som selger en relativt billig 2kanaler ? trenger ikke være det helt store! Siter Nothing so far... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Noen som selger en relativt billig 2kanaler ? trenger ikke være det helt store! 4 kanaler er vel ikke aktuelt? Har en JBL på 4x50 W rms. Selger den for 1000 + frakt. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Har denne 4 kanaleren til 990,- https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/161285/ Ta en titt på denne Helix forsterkeren veil pris kr 1690,- https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/138179/ litt rabatt om du logger deg inn på http://www.lydibil.no Mvh :lol Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nO_o Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 hadde tenkt meg noe brukt! for å få det billigst mulig! skal bare drive 4" bolt dash-høyttalere :p bare som en ekstra justeringsmulighet! Siter Nothing so far... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Så da er denne uaktuell? Lite brukt, som ny :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nO_o Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 skal tenke på det! =) får se om det er noen andre :p Siter Nothing so far... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Har en Cadence VA 300 ny du kan få for kr 590,- yodude Den er ikke brukt , men kan jo bruke den litt før jeg sender den :kiss Mvh Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petrez Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er ute etter en 2 kanaler selv, så kommer til å følge med litt her. Den Cadence'n ser forsåvidt ok ut, om ikke trådstarter slår til på den, kan det hende jeg er interessert... (beklager, vil ikke akkurat "praye" tråden din, men synes det var dumt å måtte opprette enda en slik tråd). Maksprisen min er vel ca 1000-1500, skal brukes til å drive et Focal Polyglass 130 V1 frontsett. (Svar meg gjerne på PM, så "ødelegger" jeg ikke denne tråden med mine spørsmål senere...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 You got PM :crazysant Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Jeg har en MTX Blue thunder på 2*37,5 watt som jeg egentlig var fornøyd med, som du kan få for en billig penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 har en arizona eagle 2x70w rms du kan få for 500+frakt... dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg