HQ350GTS Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Jeg har en 2,3E c4 91 mod. Temp føler er brun tror jeg.Men den svarte føleren som sitter under den brune hva er den til. Signal til innsprøitning??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Tror det er slik at du har en måler til instrumentet i daschen og en måler for å slå vifta av og på... Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HQ350GTS Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Takk,men er det noen som vet hvor jeg finner den som gir signal til "hjernen" Jeg skiftet den på Golf gti'n som jeg har. Den var blå og satt ved siden av den som sender signal til temp måleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Giveren som starter kjølevifta sitter i radiatoren, I tillegg sitter det en luftmontert bakerst på toppdekselet. Giveren til temperaturviseren, varsellampe og A/C sitter i multifunksjonsgiveren rett framfor vakumpumpa. Denne giveren står montert på toppen av braketten der øvre kjølevannsslangen går inn på motoren. På blokka under denne sitter giveren til motorstyringen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HQ350GTS Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 På bilen min sitter der en svart giver på samme huset som den brune giveren som gir signal til tempmåler. Den sitter på motsatt side og er noe mindre. Er det den du mener er til motorstyring. Litt lenger nede på blokka sitter det et par givere kan det være bankesensorer eller noe slikt. Jeg er ganske ny når det gjelder audi, har ikke skrudd noe særlig på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 På bilen min sitter der en svart giver på samme huset som den brune giveren som gir signal til tempmåler. Den sitter på motsatt side og er noe mindre. Er det den du mener er til motorstyring. Litt lenger nede på blokka sitter det et par givere kan det være bankesensorer eller noe slikt. Jeg er ganske ny når det gjelder audi, har ikke skrudd noe særlig på dem. Er ikke 100% sikker, men mener den på undersiden av MFTS'en er til motorstyring. Den store brune på oversiden er MFTS (multi function temp sensor). Bankesensoren (du har kun en på din motor) er noe større og sitter ca midt på blokka festet med en skrue, altså lenger ned på motoren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg