Gå til innhold

Mitsu evo + 323 gtr/gtx @ kongsvinger

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

hva FAEN er vitsen med at han skal kjøre gris a? tenk om han er glad i bilen, å ikke vil risikere å skade den v/ høy fart etc?

Tenk om han ikke har interesse ( som meg ) å kjøre fort! Hadde gjerne hatt den bilen der, men hadde ikke brukt den for det den er god for på almenn vei!

Finnes faktisk noen med litt vett i huet ser det ut til!

 

Griskjøring hører til på bane!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er ganske sikker på at du sitter hjemme på gutterommet og surfer på nettet, etter at mor di ga deg lov til å sitte der et par timer. Ikke gidd å bruk den tiden til å sitte her og være stut.

Hvis jeg kjører for sakte for deg så er det jo merkelig at jeg aldri har blitt forbikjørt av deg. Men det hadde vel ikke vært vits å prøve og henge på når man ser den gromme bilparken du har i signaturen din.

Merkelig at jeg aldri har sett deg og de gromme bilene dine på noe isbanekjøring eller noe annet som har med bilkjøring utenfor rv2 og gjøre.

Men det er jo ikke sikkert det er lett å få øye på deg med de sinsyke hastighetene du holder. Tenker du er like rask i alt annet du gjør også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at du sitter hjemme på gutterommet og surfer på nettet, etter at mor di ga deg lov til å sitte der et par timer. Ikke gidd å bruk den tiden til å sitte her og være stut.

Hvis jeg kjører for sakte for deg så er det jo merkelig at jeg aldri har blitt forbikjørt av deg. Men det hadde vel ikke vært vits å prøve og henge på når man ser den gromme bilparken du har i signaturen din.

Merkelig at jeg aldri har sett deg og de gromme bilene dine på noe isbanekjøring eller noe annet som har med bilkjøring utenfor rv2 og gjøre.

Men det er jo ikke sikkert det er lett å få øye på deg med de sinsyke hastighetene du holder. Tenker du er like rask i alt annet du gjør også.

 

Så aggresiv holdning vi hadde da. Skal ikke si noe om å kjøre fort på veien selv, for jeg har aldri eid en bil med skilter og over 120gamp, men jeg har hatt mange fine stunder på motorveien i over 200, og jeg leker meg godt nå om vinteren med mammas rwd :p Og ikke gidd å si at jeg gjør det for å imponere 13år gamle jenter. Har faktisk frue og jeg gjør det av ren og skjær lekenhet. Biler er laget for å lekes med mener nå jeg. Hadde jeg hatt en slik bil som du har, hadde jeg nok lekt meg en god del ja:D

 

edit: btw... jeg har faktisk kjørt forbi deg opptil flere ganger :hello:

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg jeg, og jeg kan love deg at jeg "leker" med bilen jeg.

Har aldri, og da mener jeg aldri kjørt lenger enn 30 mil på tanken med denne bilen, så jeg tenker den blir lekt med mer enn nok. Forskjellen på meg og deg, er at du bruker mor di sin bil til å leke med, mens jeg kan bruke min egen. Og at jeg har vett på å leke meg andre steder enn midt i trafikken der andre folk ferdes. Dette er tredje turbo 4wd bilen jeg har, og vil ikke si at noen av dem har blitt så veldig kalde noen gang. Forrige bilen kjørte jeg faktisk løypebil på Eidskogsprinten med for et par år siden. Måtte lakkeres etterpå, men jeg slapp og spørre mor mi om å låne en bil å leke med da også.

Tror aldri jeg har blitt beskyldt for kjøre noe særlig pent, men man blir jo eldre og får litt mer vett med tiden. Har alltid vært nøye og behandlet bilene mine pent, men har ikke hatt så fryktelig mange tusenkronersbiler som jeg synes det er verdt og kjøre filler av heller

Hadde kanskje vært en ide med litt mer vett i innlegga dine heretter også, så du slipper og kaste bort all leketiden din med tullprat her på forumet, for akkurat det er det flere enn deg som klarer her.

Men nå kan jo du som er en skikkelig racersjåfør, kjøpe bilen av meg så jeg får kjøpt meg en annen, og begynt med den jævla husbygginga.

PS. Du får passe på så ikke mor di kommer inn på rommet ditt akkurat når du prøver og stikke hånda oppunder genseren på denne frua di da. Kan fort bli kjett for deg når du ikke får låne bilen hennes å leke med mer mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg jeg, og jeg kan love deg at jeg "leker" med bilen jeg.

Har aldri, og da mener jeg aldri kjørt lenger enn 30 mil på tanken med denne bilen, så jeg tenker den blir lekt med mer enn nok. Forskjellen på meg og deg, er at du bruker mor di sin bil til å leke med, mens jeg kan bruke min egen. Og at jeg har vett på å leke meg andre steder enn midt i trafikken der andre folk ferdes. Dette er tredje turbo 4wd bilen jeg har, og vil ikke si at noen av dem har blitt så veldig kalde noen gang. Forrige bilen kjørte jeg faktisk løypebil på Eidskogsprinten med for et par år siden. Måtte lakkeres etterpå, men jeg slapp og spørre mor mi om å låne en bil å leke med da også.

Tror aldri jeg har blitt beskyldt for kjøre noe særlig pent, men man blir jo eldre og får litt mer vett med tiden. Har alltid vært nøye og behandlet bilene mine pent, men har ikke hatt så fryktelig mange tusenkronersbiler som jeg synes det er verdt og kjøre filler av heller

Hadde kanskje vært en ide med litt mer vett i innlegga dine heretter også, så du slipper og kaste bort all leketiden din med tullprat her på forumet, for akkurat det er det flere enn deg som klarer her.

Men nå kan jo du som er en skikkelig racersjåfør, kjøpe bilen av meg så jeg får kjøpt meg en annen, og begynt med den jævla husbygginga.

PS. Du får passe på så ikke mor di kommer inn på rommet ditt akkurat når du prøver og stikke hånda oppunder genseren på denne frua di da. Kan fort bli kjett for deg når du ikke får låne bilen hennes å leke med mer mener jeg.

Okay, greit. Da sier vi det sånn :p

 

Men nei takk, jeg har hverken rå eller spesiellt lyst på evo for øyeblikket. Bygger meg lekebil :)

 

Og hvis du lurte. Frua går naken :p

 

 

Fytti helvete...,du må være en rå sjåfør. Du skulle ikke begynt å kjøre litt rally a? Er faen meg bombesikker på at du hadde vunnet det aller meste der.

Kanskje det... Sier ikke at jeg er rallyfrelst og en kløpper i rally midt i skogen. Sier bare at jeg har hatt det vesentlig artigere på vei til jobb enn det du hadde :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører ikke på rv2 for å komme meg på jobb, så hvis du har sett meg der en morgen så har du nok sett skammelig feil, mulig du har sett han som hadde bilen før meg, han gassa aldri noe særlig.

Men det spiller egentlig veldig liten rolle hvis hele historien din var at jeg må lære meg å bruke bilen siden du har kjør forbi meg før, pluss at jeg ikke lå på ventilflyt de gangene du har sett meg i gata. Men det sier egentlig mest om deg, som antagelig har som hovedhobby og stå på langtidsparkeringa på Statoil i Arkoveien eller på Esso'n på skarnes for å bedømme hvem som kan og bruke bilene sine utifra det du ser der. Voks opp, flytt hjemmefra og slutt å måtte bruke bilen til mor di for å ha det morro.

THE END!! Nå gidder jeg ikke bruke mer tid på de toskete historiene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva FAEN er vitsen med at han skal kjøre gris a? tenk om han er glad i bilen, å ikke vil risikere å skade den v/ høy fart etc?

Tenk om han ikke har interesse ( som meg ) å kjøre fort! Hadde gjerne hatt den bilen der, men hadde ikke brukt den for det den er god for på almenn vei!

Finnes faktisk noen med litt vett i huet ser det ut til!

 

Griskjøring hører til på bane!

 

Enig der, er glad i bilen min jeg. Men har den for at den skal brukes til det den er laget for. Prøver å unngå den meste av grisekjøringa der flest folk ferdes.

Men det er snart håpløst og få brukt slike biler på allmenn vei, betalte drøyt 7000 kr bare siste halvåret i 2005 i bøter. Blir liksom ikke så veldig anonym i en slik bil, purken vet godt hvem du er kan du si. Pluss at dem hører deg ganske godt. Men langt til skogs er det langt i mellom blålysa, og godt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nok det en annen. Er ikke solgt, og jeg har ikke stått på noen lastebil i dag.

 

kjører du evo'n? trodde du kjørte Mazda jeg? evo'n hadde hvite felger, røde skvettlapper og sølvgrå. helt klin lik... men det kan jo selvfølgelig ha vært en lik en...

BMW CCN Member #7856

 

(-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic

(x)90 Mercedes 230E

(x)98 Honda NX125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår