mazdafreaks Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Legger inn en tråd om samboerns golf tdi 4 motion, i håp om å få noen bra forslag til forbedringer, denne blei kjøpt da ho plutselig fikk lyst på en ny bil og eg tenkte golf ville være en god bil for ho, reiste derfor ut og skulle kikke om de hadde noen på vw i odda, og der stod det en liten uskyldig golf iv, ja og ho likte denne, den var da gått 19000 km med ett eldre ektepar som hadde hatt denne tidligere, de hadde vert uheldige å fått en motorsykkel i fronten og fikk dette fikset, men hadde da bestemt seg for å gi seg med bilkjøring, så da fikk vi denne rimeligt siden den hadde hatt uhell, kan skimte litt fargeforskjeller på fronten, litt kjipt igrunn men. Har fått byttet grill fra kamei og lyktelister, er blitt senket med senkefjører fra eibach, ligger nye drilled bremseskiver fra brembo og venter på å bli montert, fikk restordre på klossene, Kommer til å prøve å spare opp litt penger så eg kan overraske henne på dagen hennes med flunk nye 18" felger.. Så eg kunne tenkt meg forslag til felger baklykter osv, Kommer også snart på nye dempere da de originale er ikkje noe særligt bra, kommer nok kyb agx dempere på denne da eg er meget fornøyd med disse på sommerbilen min... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Så ganske fin ut den, men laker listene og få på noen felger kiddie Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Må gjerne melde deg inn i Vw-Audi klubben. Er lokallag i Haugesund - litt langt å kjøre med går ann en gang av og til.. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg