Gjest Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Jeg vil gjerne spørre om et spørsmål her kansje noen kan hjelpe meg med det. Siden jeg ikke er flink med data men kan lere fort. Og det er følgende. På signaturen til folk og der det står navnet ditt\deres\mitt på siden av svarene til folks svar på forumene så har folk bilder av biler og greier hvordan får jeg det. og hvis noen som har peil på det kan gi meg en full og hel beskrivelse på hvordan jeg gjør det hadde det vert fint. Det kan sikkert bil svart her, men det hadde vert fint hvis noen kunne sende det til epost addressen min. jeg vet ikke om det er muligt for dere og se den. Så da setter jeg den her dragcar maggafk@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 søøøøk! dette må være det spørsmålet det er mest svar på på hele forumet :) så trykk på search oppe i høyre hjørne og søk på avatar så finner du nok det du er ute etter :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Hvordan får jeg til og lage bilder som passer in. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Originally posted by Nismo Mafia Hvordan får jeg til og lage bilder som passer in. Da må du bruke et bildebehandlingsprogram, f.eks PaintShopPro, Photoshop eller noen andre enklere alternativer. Du vil finne en funksjon som heter Resize eller.no, den passer ypperlig. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg