sink Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 ingen internett side? joa ska vi sjå... http://www.emtech.no/ tror du btw rockforden henger med den bassern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 rockford er nice! hvilken rockford da? hvor stor er subben? "" Og watt? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 bassern er på 12" 1000w, ska få hele forsterkern for seg selv. her er en link på specsa til forsterkern http://www.rockfordfosgate.com/products/ez2rockford/ModelInfo/ModelInfo.asp?ItemKey=10063497&CategoryDesc=Type%20RF%20Amplifiers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 er ikke sikker på om den vil dra den! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 watt toleranse er i grunne klinkende likegyldig. sensitiviteten på bassern er nesten det viktigste. begyn på dette innlegget å se 5-6 nedover :) http://www.bilforumet.net/showpost.php?p=1040587&postcount=132 da vil du se at det er ikke gull alt som glitrer. kjøp heller noe som er produsert og designet her i nord, så får du skikkelige saker :) hvor mye måtte du gi for GTI'n din forresten? -Marius edit, ser linken ikke oppfører seg som jeg vil den skal. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=98531&page=7&pp=20 du burde fort se postene jeg snakker om. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 En liten update på bilen! Har kjøpt meg grenrør fra supersprint :) Også er stereon montert, mangler bare et opplag for feste av forsterker. Nå er det eksosen som mangler, men blir trolig mongoose 2.25". Ellers så sparers det til porting og overhaling av topp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Så bra ut det der du. Hvor mye måtte du gi for grenrøret da? Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Så bra ut det der du. Hvor mye måtte du gi for grenrøret da? 2500 kosta jævelskapet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 jøss, det var da ikke no upris akkurat ! Du kan glede deg til eksosen er montert, her snakker vi HERLIG lyd assa ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 jøss, det var da ikke no upris akkurat ! Du kan glede deg til eksosen er montert, her snakker vi HERLIG lyd assa ! jepp fikk tak i det på ebay, gleder meg til å få det på, håper på litt økt effekt også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Blir det mer lyd å, eller blir den bare gormmere/grovere? Supersprint garanterer 5-10hk med grenrør tror jeg. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Har et lite spørsmål som jeg håper noen har litt innsikt i! Når jeg skal sette på grenrøret, må jeg passe på å ta vare på lamdasonden"e" hvis jeg har noen da? Har skjønt at den måler surhetsgraden til eksosen men er den strengt talt nødvendig? jeg er helt blank på dette feltet så info og tips motas med stor takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 2500kr for det grenrøret var billig! Var/er det helt nytt eller? (ser sånn ut) Si fra hvis du skal selge det videre:P Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 gone in 60 secunds på tv3!! shelby mustang!! baaap bapp! :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 gone in 60 secunds på tv3!! shelby mustang!! baaap bapp! :D hehehe stemmer det:) Elenor er grom da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg