Team Nordic Racing Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hei .... Dette er en bil som er bygget i 1998, iflg selger.. Jeg har et brukt karosseri som er kjøpt i England for 4 år siden, Dette har stått lageret mens jeg har samlet deler, vurdere og selge alt samlet hvis noen kommer med et bud på over 250.000 norske kroner. Kan sende bilder til de som ønsker det .. bare å melde eller sende meg mail. Mangler kun noen foringer og nedre bære armer forran, så er bilen rullende. Da er det kun motor, gear og div interiør som mangler. Det en noe karosseri arbeid på bilen, men helt ubetydelig.. Det følger også med Felger... Mail Adr jarl-andre@xo-racing.com Tlf 0047 95057262 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Ring Hafsengen!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 hafsengen trenger deler han så:D hehe.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 ..og dere trenger et spark i rævva....slutt og spamme på en salgstråd Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg