Soberg Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Satt litt å lekte meg med et bilde av en Yaris. Ganske ok synes jeg Dere syns? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 nummerskiltet var ikke verdens beste, side pottene var flate, badlooken din så litt toon ut, og du har glemt å klippet ut bakgrunnen i bakvinduet. Håper du ikke syns jeg er for kritiserende, men den var jo ganske rå og da! :) rett opp de feila, så kan den bli enda råere! ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Rå denne, litt overkill på logoer og slikt kanskje Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Ganske tøff. Litt mye logoer, men pytt pytt. Hva var forresten sjansen for at jeg også skulle modde litt på denne i kveld? :op Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg