Cozzie Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Originally posted by TurboXs halllllllo. er det bare meg som lurer på hvordan det gikk med hesten eller Enn hva med fører/passasjerer? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Litt lite hester pr kilo i denne trimmingen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by TurboXs halllllllo. er det bare meg som lurer på hvordan det gikk med hesten eller one down... Devil a gazillion to go... :( Hester er en uting i trafikken, spesielt ettersom de *alltid* blir ridd av småjenter uten et fnugg av kontroll. Fatter ikke at det ikke skjer flere dødsulykker med hest i trafikken. For ikke å snakke om de bergene med dritt gampef*** legger igjen på fortauet. Den nye bikkjeloven som gir en rett til å forlange en hund knertet hvis den går til angrep bør utvides til alle dyr. Uavhengig om de går til angrep eller ikke. Og hvorfor skal en ikke ha rett til å kakke beistet selv? Hvis eieren lar udyret drite på gaten ---> bambam bikkje. Når jeg tenker meg om, hvorfor skal eieren gå fri? Og familien deres... eh, tja, kan kanskje ta dette igjen en annen gang... Spenol - dyrevenn :D PS Synd med bilen DS Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 lol Holdt på å daue av latter når jeg så det bildet :D De fikk sikkert ganske fet lyd fra det open air luftfilteret men lukta var kanskje ikke noe særlig ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Qee effektøkning med 1 hest :D Da er det totalt 1 hest i bilen da ;) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 den kan jo ha blitt avlivet der den er på bildet da. kom vel ikke skurat langt Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg