tåffår Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Har gått å fundert på å setta turbo i vitara`n.. Men lurer på kordan blir det med innspruten, må denna byggast om?? Må d gjørrast no med motoren får turbomontering?? Siter tåffår - 928 52 178 Member no.:113 Suzuki 4x4 Club Norway SJ413 - Vitara`n Min erfaring med Volvo,er att efekten er helt uten betydning.Den er livsfarlig å kjøre,og bør nytes stillestående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Søk på turbokonvertering o.l. på forumet så finner du nok svar. Avhenger mye om hvor mye hester du vil hente ut da (hvor mye trykk.) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaterace Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Ikke no prob å sette turbo på en bensinbil m/innsprut.Trenger kun manifoil et par rør og en turbo. pluss litt elektronikk.Mange bruker et piggyback system slik at motoren skal få nok bensin.Smart system som funker helt uavhengig av det orginale innsprutsystemet. Siter Gaterace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Og hva med veivhusventilasjonen da? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Sleng på en enveisventil mellom plenum og topplokk. Noen N/A biler har en slik fra før. Utfordringen ved turbokonvertering er manifoil og downpipe. Det er derfor det er så mange slike prosjekter som ikke kommer lenger enn en slik post. Som alltid må man velge bort en av disse: "Fast, cheap, reliable" Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tåffår Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Takk får svar så langt.... Har sendt mail te GikTurbo om ett byggesats dei har, ka som følger med - ka eg må ha i tilleg... Mange bruker et piggyback system slik at motoren skal få nok bensin.Smart system som funker helt uavhengig av det orginale innsprutsystemet. Kordan e d med oppkobling å justering av detta, my arbeid?? Siter tåffår - 928 52 178 Member no.:113 Suzuki 4x4 Club Norway SJ413 - Vitara`n Min erfaring med Volvo,er att efekten er helt uten betydning.Den er livsfarlig å kjøre,og bør nytes stillestående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg