240 V8 POWER Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 nesten ny, brukt et par mil.. selges uten manometer.. passer rett på f.eks 940 fuelrail evt. bytte mot justerbar linjær bud! pm Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 det er en btr vi snakker om?har fk motor fra 940 så denne passer rett på fuelrailen? prog? er den ikke justerbar? har ingen aning om nypris så bud vet jeg ikke. hva er specs på denne? har du noe link til info og bilder? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 svare kanskje...? eller? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 den er nok justerbar som min, men den er "dessverre" progressiv og ikke linjær... dvs at bensintrykket øker med f.eks 1.2:1 eller 1.4:1 med ladetrykket. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 hva er fordel/bakdel med progressiv? Mogwai: har du bilde av din ferdig montert på FK'en? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 en fordel med progressiv er at du kan kjøre litt mer ladetrykk med originale dyser uten å måtte skru opp grunntrykket, du har f.eks. fortsatt 3 bar grunntrykk, men f.eks 4.3 bar bensintrykk ved 1 bar ladetrykk i stedet for 4 bar, og har dermed litt rikere blanding. den store ulempen er vel at mange som mapper datasprut ikke liker å mappe etter slike, og heller foretrekker linjære. Jeg håpte i grunnen på at min var linjær helt til jeg fant ut det motsatte, så jeg har sikkert en til salgs om en stund, hehe! den er forholdsvis grei å montere, har dessverre ikke bilde nå, men en kompis kappet opp en orig. btr for å ha et stykke å montere slangen som skal videre til malpassien på. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 ai c. hehe... venter på lønn så blir det nok handling... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 det er en btr vi snakker om?har fk motor fra 940 så denne passer rett på fuelrailen? prog? er den ikke justerbar? har ingen aning om nypris så bud vet jeg ikke. hva er specs på denne? har du noe link til info og bilder? hei ja! vært litt mye jobbing i jula så har ikke fått svart den passer rett på fuelrailen ja. den er progressiv justerbar. 1,4:1 jeg ga vel drøyt 2000 for den med manometer Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.