detuktioner Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 jeg gav 6000,- for min med div utstyr, som datasprut, ic og en "ny" ekstra turbo(er konvertert). Tror jeg gjorde et greit kjøp der.. Men dette var i Norge, prisene i Tyskland er ikke å til kunne sammenligne med norske.. Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 En G40 motor med lader og elektronikk ligger på 800-1500 EUR i Tyskland Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 En G40 motor med lader og elektronikk ligger på 800-1500 EUR i Tyskland kor mye ca tilsvarer det i norske kroner??:) noen som har en G40 motor liggende??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Det tilsvarer sånn ca fra 6 te 12000 litt avhengig av stand på motor og om det er gjort noe med den. Men g40 motor er for pyser gå for 1.8T du yummy Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 ..Men g40 motor er for pyser.. Du har prøvd g40 av noe slag eller? :iconsm Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 noen som har en G40 motor liggende??:) Lite sannsynelig da det bare er ca 10-15 G40 her i landet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Men g40 motor er for pyser gå for 1.8T du yummy Har du sittet på i bilen min før? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Dette var jo egentlig ment som en liten spøk fra min side...håper dere kan tilgi meg. Men er jo litt morro og trekke dere opp også da. Har desverre ikke noe erfaring med g40...men det hadde vært veldig fint om dere som har no gromt der ute kunne kommet med noe specs på disse. Gjerne med bilder av motorrom osv happyhappy Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Det tilsvarer sånn ca fra 6 te 12000 litt avhengig av stand på motor og om det er gjort noe med den. Men g40 motor er for pyser gå for 1.8T du yummy 1.8T e vel litt dyrt for en rørlegger lærling eller??!?!! e det 1.8T som står i golf osv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Har desverre ikke noe erfaring med g40...men det hadde vært veldig fint om dere som har no gromt der ute kunne kommet med noe specs på disse. Gjerne med bilder av motorrom osv happyhappy Runars 190 hk G40 turbo. Std G40 med Rothe manifold og K04. G60 dyser Min G40 snart 1,3L G60 med portet lader, tannreimdrift 64,5mm ladehjul, dobble innsug på laderen, portet GT innsugsmanifold (større kanaler), 49,5mm spjeldhus, spesiallaget kam på egne mål, valg mellom to chipper, Jabbasport spesialmappet til min motor og SNS til std dyser. Skal sette på G60 lader (driver å overhaler) og må bytte mapsensor. Kommer til å kjøre med 1,6-1,7 bar ladetrykk(0,6 orginalt) og ca 200hk. Supersprint grenrør og racing kat. Det som kommer er 1478cc motor med portet topp med 3mm større innsugsventiler og 4mm større eksosventiler. Denne kommer til å yte 220 hk+ 0-100 med den nye girkassen og 200 hk vil være på under 6 blank, 1/4 mila på lave 13 sek Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Edit: Skifta om på litt mapper i Photobucket, derfor det ble litt feil her.. Noen motorroms-bilder: Og et understells-bilde jeg bare MÅTTE ha med!: yodude Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Du finner ikke noen bilder som funker da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 En G40 motor med lader og elektronikk ligger på 800-1500 EUR i Tyskland Eller du finner en hel bil til ca 1000 Teuro. Benita fant opptil flere potensielle donorbiler, da jeg var i Tyskland i sommer, men alle befant seg i Bayern Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Imponerende tall det der ja Polo Classic fine bilder også. Mye veier bilen din da åssen bremser har du...Må vel være norgesrekord det der. Kanskje det blir et lite race te sommeren da :mat Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Imponerende tall det der ja Polo Classic fine bilder også. Mye veier bilen din da åssen bremser har du...Må vel være norgesrekord det der. Kanskje det blir et lite race te sommeren da :mat Har 256/20mm fra Rocco 16v foran og skiver fra Golf II med Golf IV bak. Orginalt er det 239/20 foran og tromler bak. Bilen veier pr i dag 830 kg, full tank uten fører(fult interiør). Kommer nok kanskje til å krype under 800 med buret og to Sabelt Indy seter Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg