Snowx Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Har diverse FC deler tilsalgs.. fangere, skjermer, div lys, vakuum-surr, slanger, Luftmengdemåler, baklykter og litt til. Spørr, kanskje jeg har det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 ikke at jeg har bruk for noe av dette, men kanskje det kan være av interesse for noen med litt bilder? Det hjelper alltid en annonse litt vet du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 og kanskje denne annonsen skulle ha vært under "Til Salgs"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Tipper den snart blir sletta :) Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Bilder kan fikses, bare si ifra hva du vil ha bilde av. Men å legge RX7 deler under tilsalgs? Det er meningsløst. Ivertfall JEG titter aldri etter deler der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Luftmengdemåleren kan du sikkert selge til en som har MX5, skal i teorien gi ca 5hk mer i en original bil ved 6000 rpm eller noe sånt.. Siter Mazda MX5 Supercharged --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phower Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 kjøp og salg sidene på bilforumet er rimelig ubrukelig syns jeg Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg