TETVTEC Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Heisann.... Er ikke alltid slik at Supran går best......... http://host49.ipowerweb.com/~tunedbyc/videos/civicvssupra.wmv Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 hehe, runtinerte gaterace i statene begge bilene har en med kamera og de tuter nedtelling :D Selv om civicen vinner så¨tror jeg ville valgt supraen av de to, civicen har jo ikke feste, tilogmed jeg slipper jo hele tiden ut av svinger og jeg har bare 120hk... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 hehe, runtinerte gaterace i statene begge bilene har en med kamera og de tuter nedtelling :D Selv om civicen vinner så¨tror jeg ville valgt supraen av de to, civicen har jo ikke feste, tilogmed jeg slipper jo hele tiden ut av svinger og jeg har bare 120hk... Haha... rimelig fett utsagn. "Civic har ikke feste"... Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdy2greddy Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 civic er bare sur.. dro fra civic turbo over bøgda mellom vestfossen og mjøndalen med volvo 240tic Siter finn formelen for $=hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 civic er bare sur.. dro fra civic turbo over bøgda mellom vestfossen og mjøndalen med volvo 240tic Saklig... knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 civic er bare sur.. dro fra civic turbo over bøgda mellom vestfossen og mjøndalen med volvo 240tic Joa, du har nok rett, 240 er bedre enn Civic med turbo. :lol Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 *****er finner man over alt. Supraen sliter uansett når den treffer på en turboCivic på highwayen. Ikke nok med at den ofte er et halvt tonn lettere og har skadd lett giring, men drivverkstapet er minimalt og det verste av alt er at fra grei hastighet (80-100 km/t+) og oppover så har Civic'en ofte grep nok til å slippe løs alle hestene. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg