cross-box Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 jeg skulle gjerne hatt denne sierra sedan her i kun strekk tegning. for jeg skal skrive det ut på en transprang og ha det på en overhead og streke det av på veggen så jeg får en sedan cosworth på veggen på gutte rommet, noen som kan hjelpe meg med det? da jeg ikke er noen kløpper i photoshop http://photobucket.com/albums/v664/cross-box-09/?action=view¤t=DSCF3713.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 man kan finne ett litt fetere bilde da, det der var ikke mye spennende, og litt dårlig kvalitet... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 har vel noe med at det ikke skal moddes, for jeg trenger bare konturene av bilen om du skjønner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 joa, men det er lettere med bedre kvalitet...prøv å zoome inn litt på bildet så skjønner du tegninga Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 hmmm hva med dette her da? http://img.photobucket.com/albums/v477/cross-box/cosworth/sierracosworthpassengerside3rq.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 funker sikkert det, men siden du skal forevige det på veggen din, hvorfor ikke ta ett med breisladd og LITT feter dekk enn det der ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 funker sikkert det, men siden du skal forevige det på veggen din, hvorfor ikke ta ett med breisladd og LITT feter dekk enn det der ? kanskje fordi han vil ha bildet fra vinkelen der..og felgene er vel orginale mener jeg,orginalt er alltid tøft(nesten alltid) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Nu gjor æ deg en stor bjørnetjeneste ja.. :) Full versjon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 tusen hjertelig takk.. detta skal bli fett det var jævelig snilt av deg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 pent Maaa =) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg