ArraKiss Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Hei! Leter etter hobbylakkerer/lærling/faglært... whatever. Hvertfall en som kan det å håndtere en lakksprøyte og har det rette utstyret til å lakke følgende småtteri til bilen min: * 2 x M3 Speil * 2 x Øyelokk * 1 x Emblemfri Grill * 2 x mjukplast lepper som sitter orginalt foran og bak på Golf 4. Lakkode LB5N Indigoblå perleeffekt. Helst ikke mer enn 1,5 time unna Oslo. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hei! Leter etter hobbylakkerer/lærling/faglært... whatever. Hvertfall en som kan det å håndtere en lakksprøyte og har det rette utstyret til å lakke følgende småtteri til bilen min: * 2 x M3 Speil * 2 x Øyelokk * 1 x Emblemfri Grill * 2 x mjukplast lepper som sitter orginalt foran og bak på Golf 4. Lakkode LB5N Indigoblå perleeffekt. Helst ikke mer enn 1,5 time unna Oslo. hallo..fått no hjelp enda :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Heisann! Har fått et tilbud på 1500,- for hele sulamitten ferdig lakkert så om noen kan toppe det så er jo det selvsagt aktuelt :-) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Heisann! Har fått et tilbud på 1500,- for hele sulamitten ferdig lakkert så om noen kan toppe det så er jo det selvsagt aktuelt :-) hehe...ja men det er bra. rundt der j iigger å. mellom 1200å 1500 m mykner grunning å lakk inkludert ferdi :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Ja om du sier 1200,- kan vi jo bli enige selvsagt... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hehe.Grei den.... Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Du lakker for 1200,- ? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Du lakker for 1200,- ? ja gjør det.... Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Ikke for å kapre tråden men tar du bilen min og da eller? ;) hehe... Lyst på ny farge og er på jakt etter noen som kan gjøre jobben for meg. og eventuelt grunnarbeid sammen med, da er det muligheter å lære litt og! Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten N Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Ikke meninga å kapre tråden din ArraKiss. Men du roadrunner tuning. Kunne ikke ha hjulpet meg med litt lakkering i begynnelsen av februar og? Har en frontfanger, sideskjørt, bakfanger, grill og takspoiler som jeg skulle ha lakkert. Kan du evt gi meg ett prisoverslag på det? Husker ikke fargekoden i farta, men er bare ei vanlig grønnfarge. Hvor lang tid vil dette ta, med evt. grunnarbeid? mvh Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg