Fab Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Jeg har en 95mod. Golf III GL. Problemet er at ABS'n ikke fungerer, det lyser varsellampe til venstre for rattet. I dag fikk jeg den tilbake fra en Audi VW spesialist, men han fant ikke feilen, og må ha inn bilen igjen. Noen som har noen tips til hva som kan være galt? Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfoman Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 hadde samme problem med at abs sluttet å virke, samt varsel lyset lyste hele tiden. skiftet abs sensorer, etter det var alt bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfoman Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 glemte å si, trenger jo selfølgelig ikke ver det samme problemet, lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Hm, er visstnok noen rarieteter med ABS-systemet på Golf 3/Vento.. Vet om noen som aldri finner ut feilen, og som må koble ut pæra istedet.. Skal se om jeg finner noen tråder angående emnet senere, men trenger selvsagt ikke være det som er problemet her.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nats Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 hadde samme problem på min stv3 og leverte den på møller men de klarte ikke og finne ut av det,500kr rett i d..s,men når jeg fant ut att det var på tide og bytte bremse klosser og når jeg hadde gjort det så fikk jeg bra overaskelse,lampa slukka og abs virka,så prøv det. ps bil verksteder kan ikke alt de heller Siter NATS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Takk for tips, skal ta en telefon til reperatøren litt senere :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg