yoyofish Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Noen som vet om vanlige feil når sentrallåsen ikke funker? Så vidt jeg vet ble alle 940er etter 93 eller noe levert med sentrallås som standard, så da skal min ha det.. Sentrallåsen skal gå på samme sikring som bl.a. nødblinklyset, og det funker, så er vel ikke sikringene... Noen som vet hva som kan være galt? :confused: Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Hvis det faktisk er sentrallås på bilen, så er ledningsbrudd i døråpning og bryteren på låsen på førerdør et bra sted å starte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 stemmer det... sikring nr.2 er til sentrallås... Funker den ikke det hele tatt på noen av dørene? Kan jo starte med å måle om det er strøm TIL sikringsholderen, så har du et lite utgangspunkt... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Den funker ikke uansett hvilken dør jeg låser opp nei, hverken på fører, passasjer eller bagasjeromsdøra. Skal måle om det er strøm til sikringsholderen ja, vet ikke helt hvordan sentrallås systemet på disse bilene fungere/er koblet opp, noen som har no peiling? Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Kan jo sjekke at den ikke er koblet ut inne i førerdøra hvis ikke du har sjekket det. Var det i min bil. En gammel mann som ikke likte slike nye ting som hadde den før så. Pleier sentrallåsen å funke uansett hvilken dør du låser på 940? På min funker den bare hvis jeg låser fra førerdøra originalt. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Kan jo sjekke at den ikke er koblet ut inne i førerdøra hvis ikke du har sjekket det. Var det i min bil. En gammel mann som ikke likte slike nye ting som hadde den før så. Pleier sentrallåsen å funke uansett hvilken dør du låser på 940? På min funker den bare hvis jeg låser fra førerdøra originalt. Virker kun fra førerdøra hos meg også, så er nok slik det skal være det... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Ok, da må jeg sjekke den brytergreia i førerdøra da. Sikkert en ledning eller noe som har falt ut der. :) Noen som vet hvor den bryteren sitter? Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 funnet ut noe mer om feilen? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Nei, bilen står på hytta. Har ikke lappen enda. Skal dit i romjula, skal se på det da. Satser på at det er sensoren i førerdøra, skal se om det er noen ledninger eller noe slikt, og måle litt. Hvis det er håpløst får jeg prøve å bytte den. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg