fred_stian Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Heisann! Kjøpte meg 90 fangere i fargen min her forrige uke så nå gidder jeg ikke lakkere å styre med de jeg hadde liggende i garasjen. Disse må lakkeres for de er knall oransje. Er en liten skade under hvor leppa kan sitte og det er ikke med blinklys eller leppe, ellers er de fine. Selges BILLLIG så det er bare å komme med bud. Bilde kan sikkert legges ut ved ønske om det. Jeg holder til på kløfta, akershus.. Ta kontakt her,pm eller 97661119 Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 jeg kjøper de! legg til meg på msn(vis du har) el så gi meg en essemes:D glenniz666@hotmail.com Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 600 kr pluss frakt;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg