Goop Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Nei..da så..Men funker vel å bore opp for å få mindre trykk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 hmmm...er vell bare å prøve seg. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 hva hvis man kjøper en litt mer "robust" wastegate istedet...? det må være en grei løsning på saken...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 har mest lyst til å bare rive ut grenrør med uttak for separat wastegate og ny turbo...men der sier pengboka stopp ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 men jeg har da en wg med rimelig hard fjær. grunntrykk på 0,9. skjer alikevel med min 19t turbo.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 men jeg har da en wg med rimelig hard fjær. grunntrykk på 0,9. skjer alikevel med min 19t turbo.. at den stiger etterhvert? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 revoticfan @ http://www.volvo-power.net kjører elektronisk boostkontroller. apexi mener jeg det er. http://www.volvo-power.net/team/l_NOR/Bilder/mnu_16/Medlems-Bilder/sub_17.html?user_id=305&search=revoticfan&fields=all&go=Search&offset=0&t=1&b=y&contid=〈= Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 at den stiger etterhvert? f.eks ja Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 f.eks ja Fres opp ventilsetet på wastegaten i eksoshuset. Blit betydelig bedre da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 revoticfan @ http://www.volvo-power.net kjører elektronisk boostkontroller.apexi mener jeg det er. http://www.volvo-power.net/team/l_NOR/Bilder/mnu_16/Medlems-Bilder/sub_17.html?user_id=305&search=revoticfan&fields=all&go=Search&offset=0&t=1&b=y&contid=〈= Sikkert Apexi power FC. Den er veldi fin..Flott controller inni fra bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Men koster mere enn det smaker... Forge motorsport selger aluminuims WG (intern) til de fleste turboer.. Kosta ikke stort heller. Er ett norks firma som tar inn forge til grei pris. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Tenke jeg skulle justere ned trykket på wastegate'n.Skal skruen skrues slik at staget kommer lenger ut eller inn?Og hvor mye trykk stiller man for hver omdreining? Legger ved et bilde av Turbo og wastegate(mobilbilde med dårlig kvalitet!) Regner med det er skruen med rosa ring som skal dreies ja. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Lengre stag= mindre trykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Lengre stag= mindre trykk så jeg skal skrue slik at det blir flere gjenger mot wastegate?vet du hvor mye trykk det er for hver omdreining? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Uff, husker ikke helt. Mener det var 0,02 bar pr. omdreining? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.