shm Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Fikk tak i et brukt komponentsett av typen Earthquake FC5.2, brukt 2-3 uker.. Greit kjøp eller? Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Merket er jo bra, så om det er i god stand og prisen var rett så har du nok gjort et bra kjøp . Mvh Frank :crazysant Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Merket er jo bra, så om det er i god stand og prisen var rett så har du nok gjort et bra kjøp . Mvh Frank :crazysant I forhold til pris er dette ett meget bra kompo sett. Jeg ble positivt overassket da jeg hørte på det for første gang og jeg blir fortsatt positivt overasket hver gang jeg sett meg inn i den bilen jeg monterte det inn i ... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg