ha|||on Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Først av alt: Dette er bilrelatert, ettersom en kompis skal ha den i campingvogna! Jo, hvor i Norge finner jeg en syngende fisk som dette: http://cgi.ebay.com/Big-Mouth-Billy-Bass-singing-fish-plaque_W0QQitemZ4426411341QQcategoryZ38238QQrdZ1QQcmdZViewItem De fleste har sikkert sett slike rundt omkring. Tips på utsalgssteder nær Oslo/Akershus mottas med glede! Kan det være at de har slike på Svinesund? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 de har sånne i de teite bladene som i kommer i posten i ny og ne.. husker ikke hva de heter, men det er sånne blader hvor de selger alt fra klær til vibratorer.. Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 tror du får slike på europris eller nille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 du kan kjøpe min. :) Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 se&kjøp har vel sånn fisk :P kommer blad sånn en gang i blant Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Oki, tror jeg vet hvordan blader du mener, men jeg tror jeg har kastet disse bladene. Du vet ikke om noen nettsider, da? Jeg tror dette blir en bra gave, ettersom han som skal ha den HATER syngende fisker. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 du kan kjøpe min. :) Hvilken sang synger den? "Down on the Corner"? :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hvilken sang synger den? "Down on the Corner"? :D Tipper "Se Torsken" :D Er et blad som heter Nytt og Nyttig, og så har du Norgeskatalogen, ta deg et søk på Google så finner du sikkert noe;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hvilken sang synger den? "Down on the Corner"? :D usikker kan sjekke når jeg kommer hjem. Har og fått denne i gave... Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hvorfor kjøper du ikke den på ebay? Han shipper jo worldwide. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hvorfor kjøper du ikke den på ebay? Han shipper jo worldwide. Jeg må ha den før jul, og de tingene jeg har kjøpt på eBay og fått sendt med "expressshipping" har ikke vært så veldig express. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 skal ned til modern og fadern nå. Fisken henger på gutte-rommet :) Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg