bmw-boy Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Pæra har gått på den ene siden av instrumentpanelet, og jeg må bytte den. Er den noen som kan forklare meg (detaljert) hvordan jeg kan ta ut instrumentpanelet fra en bmw e30 '87? eventuelt noen som har en guide som viser det.. Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Instrument replacement Kilde, BMW E30 Do It Yourself Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-boy Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 takk for hjelpa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 ooh.. den siden var genial.. må bare poste for og få linken.. er på jobb.. sorry Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg