Gold Wing Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Var i går hos biltilsynet med 240n skulle godkjenne lesjøfors senkesett har alle papier i orden fikk ikke godkjent settet da fjærene ikke har forspent med orginale støtdempere og manglende forstillingskontoll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 hvis du har lest litt så vet du at forstillingskontroll er et must for å få senkesett godkjent. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zAilen240rånar Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 eg fgekk min 240 godkjent senket med lesjøfors senking. 40mm. eg hadde orginale dempere men ikkje hjulstillingspapirer. men fekk den godkjent!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 eg fgekk min 240 godkjent senket med lesjøfors senking. 40mm. eg hadde orginale dempere men ikkje hjulstillingspapirer. men fekk den godkjent!! samme hos meg også...! gikk glatt igjennom! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Rart. For det står i TUV papirene at hjulstillingskontroll skal gjennomføres. men kan kontrolløren lite tysk så går det vell sikkert bra. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 jeg ville ha tatt en forstillingskontroll alikevel...dekk er dyrt! hva er egentlig hensikten med 4-hjulskontroll på en bil med stiv bakaksel? eller vil bakakselen forflytte seg merkbart sidelengs på grunn av panhard? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 forstillingskontroll tok j, men det var 1 mnd etter godkjenninga... uansett, så sa de ingenting på det, kontrolløren telte vindinger og kontroll sjekka i TÜV papira, så var det i orden... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 jeg ville ha tatt en forstillingskontroll alikevel...dekk er dyrt! hva er egentlig hensikten med 4-hjulskontroll på en bil med stiv bakaksel? eller vil bakakselen forflytte seg merkbart sidelengs på grunn av panhard? hehe... mange som lurer på det.. grunne til at de heter 4 hjulskontroll er at bak dekka går beint fremm...å ved hjelp av dett kan ma stille forstilenge rett slik at bilen går beint.... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 jeg fikk mitt godkjent uten orginale dempere og uten forstillingskontroll.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 jeg ville ha tatt en forstillingskontroll alikevel...dekk er dyrt! hva er egentlig hensikten med 4-hjulskontroll på en bil med stiv bakaksel? eller vil bakakselen forflytte seg merkbart sidelengs på grunn av panhard? jeg spurte volvo om dette, da jeg ringte dem. de kan ikke justere bakhjulene på en bil med stiv aksling, som vi alle vet. men, de har bare 4-hjulskontroll. mao. blir vi "svindlet" på lavt nivå. :p Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg