BMW324TDa Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Nullstilling av Serviceindikator BMW Hvem som har en slik eg kan kjøpe, eller enda bedre, hvem ha oversikt over hvilke pinner eg kan kortslutte. De gjør det gratis på Jæger Sentrum, men litt kjedelig å fly helt opp der hver gang eg har skiftet olje. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 GS bildeler har + mange andre nettbutikker. Er mye lettere med nullstiller enn å kortslutte pinner osv. Koster ikke rare greiene heller. Jeg kjøpte min fra England for 120 kroner på QXL Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Er ikke noe problem å lage sitt eget nullstillingsverktøy. Skal ta en bilde av mitt når jeg får meg opp av senga. Du kan jo ta en titt HER. Er ikke sikker på om det er samme kontaktene på alle BMW-er, men kanskje det hjelper deg. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Kortslutt pinne 7 til jord sa de på bmw.Da nullstiller du serviceintervall saken iallefall. Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg