Langerud Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Starta for en liten måned siden en tråd om prosjektet men finner den ikke igjen samme hvor mye jeg søker, så får bare starte en ny en:) Etter å ha kjørt rundt med 3x12" fra cerwin vega i 3,5 år, gikk forsterkern opp i fyr og jeg syns det var på tide å bytte ut ting og tang. Ny forsterker fikk jeg i erstatning for den som ga opp. En Planet Audio vx4004 til å drive front og bakhøytalere. Fikk også lyst til å slå på stortromma når det gjaldt bass, så gikk til innkjøp av to stykk monoblokker, Alpine MRD-M1005 og to stykk JL Audio 10W7. Nå har jeg kommet godt i gang med bygginga, har dempet bagasjen, laget nytt gulv og basskassa ble ferdig trekt for ca en halvtime siden. Fra bygginga tidligere i dag: Passe tykkelse kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Og ferdig trekt med et par gode kompiser av meg på toppen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 ohh..den kassa der så tung ut!hehe ble bedre lyd med de der enn cerwin vega? 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Kan bare gratulere deg med valg av elementer! Har noen av dem selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Bare fortsett på den gamle tråden din du. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94899 Tok forresten bare 2 sek å finne denne ved å søke på alle dine innlegg! Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg