ragua Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Heisann!! Jeg hadde planer om å lage noen skillevegger i motorommet med glassfiber men må nesten vite hvor mye varme glassfiber tåler. Kommer til å gå rett ved siden av turboen og der er det jo rimelig varmt til tider. :P Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 autod har jo laget motordeksel på sin bmw, men at det tåler varmen fra turboen tviler jeg litt på. blir nok klissete og rennende ja er jeg redd... :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 autod har jo laget motordeksel på sin bmw, men at det tåler varmen fra turboen tviler jeg litt på. blir nok klissete og rennende ja er jeg redd... :usa: Å lage motordeksel på en bil uten turbo er greit for da er det ikke så enormt varmt. Men turboen blir jo rødglødende om jeg kjører hardt... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itsmehc Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 I følege forskjellige nettside er det ikke selveste glassfiberstria som e problemet men poyesteren. Polyester smelta rundt 237 grader Celsius. E vet ikke kor varm en turbo blir men hvis du vet d så finne du ut om det går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Har sett en film på nett der en bil begynte å brenne. I cabinen, for han ikke hadde varmebeskyttelse på turboen. Etter massive ombygginger. Trist film, var en fin bil. Så glem tanken med glassfiber i nærheten av turbo. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ompalompa Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Heisann!! Jeg hadde planer om å lage noen skillevegger i motorommet med glassfiber men må nesten vite hvor mye varme glassfiber tåler. Kommer til å gå rett ved siden av turboen og der er det jo rimelig varmt til tider. :P Du kan sikkert bruke glassfiber og fenol :D (samme som blir brukt i tunneldeksler) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg