m0lidir Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 joda, men skal få en liten omgang på verkstedet med meg og far, sjekke over, skal på eu godkjenning, men aldri vært noe galt så skal vel gå fint i år også Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Du veit du får turbo kit til 190e sant ?! Bolt on og greier ! 175 - 200hk sånn ca ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Du veit du får turbo kit til 190e sant ?! Bolt on og greier !175 - 200hk sånn ca ! joda, men er ikke bare det som må ordnes da, samt kit'et koster 45k, så må div deler forsterkes, og du har passert godt over 50/60 tusen for 60/70hk noe jeg heller vil bruke pengene på understell, så deretter få ny motor med litt mer "volum" evt. en 2.6l eller noe.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanBoy Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Riktig fremgangsmåte; understell først, SÅ motor. Sikkert ikke alle som er enige i det eller som har skjønt det da men... Siter 1998 Nissan Primera GT x 1986 Ford Sierra 2.0L x 1991 Nissan 300 ZX TT x 1998 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Riktig fremgangsmåte; understell først, SÅ motor. Sikkert ikke alle som er enige i det eller som har skjønt det da men... skal gå fort i svinger, ikke slettene :P Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Riktig fremgangsmåte; understell først, SÅ motor. Sikkert ikke alle som er enige i det eller som har skjønt det da men... Så sant så sant ! Faktisk det som blir gjort på min bil også. Hvilket understell skall du ha da m0lidir ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 det som er gjort til nå er forsåvidt juster bare gule koni, 45senk og stivere stabstag foran(under), samt så kommer det stabstag foran og bak oppe på demper tårn.. vurderer noe mer under også, men må titte litt på pris og ikke minst hvem i denne gale verden som lager dette, eller så får en stakkar kar med sveise apperat og annet verktøy lage på bestilling :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 hei,er det manuel? å åssen er den å kjøre sprek,er den noe å kjøre fort med i svinga? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 hei,er det manuel? å åssen er den å kjøre sprek,er den noe å kjøre fort med i svinga? helt fin og grei bil, og lett potensiale når det kommer til understell, samt holder lenge, god holdbarhet.. men men, er ei flis på 125hk i den, bilen veier bare 1150kg, så hjelper litt da hehe Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Halla ! Keep up the good work, and fin farge ;) :driving cheers Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 sånn, da var nye bærer kuler handla, og foringer foran, skal byttes imorgen, ting begynte å knirke litt, så modent for å byttees :) Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Nye bilder da? :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Nye bilder da? :) joda kommer noe, vært på eu godkjenning, må skaffe nye papirer på senke sett og ny framlykt, fader heller, skru og drit.. og er ikke akkurat bilde sesong detta, men får slenge med noe her da: litt rot der, men blei bil vask inni etterpå, var en lang dag på verkstedet med bærerledd og foringer som ble byttet, samt justere dempere... Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 ohh satan. strøken lakk!!!! lakkert på nytt eller vanslikt og polert osv ? drittfin bil :) stå på Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 ohh satan. strøken lakk!!!!lakkert på nytt eller vanslikt og polert osv ? drittfin bil :) stå på er nok enda orginal lakk fra 1990 :) og polerte den sist 9 januar ifjor så holdt godt hehe.. de siste bildene er den jo helt jævelig.. så skal få vaska den inne på verkstedet til helgen og ta resten av driten fra eu godkjenninga, hater norges lover.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg