m0lidir Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 tråden om bilen min, hadde en før men det var bare mye bilder og drit, så laget en nå med litt orden.. planen er "clean" og understell, så får vi se hva neste vinters penger rekker til, da blir det motor.. :D bilen er da en: 190E 90modell 2,0liter på 125hk ïmportert til norge av min far i 93. (han kjørt på den til 2003, da jeg tok over den) den har nå snart rundet 230 tusen, og går fremdeles som en klokke. rust fri og fremdeles orginal lakk ting som er gjort: -avantgarde grill -gule calippere -hel røde baklykter -girkule -45mm senk m/ justerbare gule koni -mp3 spiller og 2stk 6*9 høytalere i hatthyllen -hvite blinkers foran og side -15" alu felger -nytt ratt ting som enda ikke er satt på: -intstrument skiver -"girkule posen" -k/n filter Planer videre: -carbon lister i hele insiden av bilen -fjerne og sparkle igjen antenne -lakkere pølsene på front og bakfanger i samme farge fangere -lakkere speil og håndtak i bilens farge -nye felger eller lavere profil(skal ha kjøre-egenskaper) -effektannlegg -evt ny front -16v vinge el. lav amg spoiler -krengnings stag foran, kanskje bak også -dtm visker (90grader) mer kommer jeg ikke på med nå, men oppdateres så kommer noen bilder jeg tok for non uker siden, så blir det mer bilder når jeg starter på alt annet som gjøres :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Pen bil! Rett og slett, helt nyyydelig og clean. Blir bra denne tråden vettu ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 ting som er blitt gjort iløpet av julen: -nytt ratt kommet på -justert dempere til "tight" og sitter nå her å vurderer kjøpe meg carbon interiør.. men lurer på om det blir litt killer på en så gammel sak av en bil forsåvidt.. hehe Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 da var nye sommer dekk også ordnet, 45 profil på de små artige 15 felgene, istedenfor gamle 50.. ikke at det er så mye forskjell, men felg bytte for skje etter neste sommer igjen, de er greie enda, de som står på.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 noen som vet hvor en kan få tak i stabstag foran og kanskje bak ? Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 wow! elsker den bilen ass...vanskelig å bestemme seg for en slik en eller bmw 5-serie e-34.......veeldig fin bil ass....hvor fikk du tak i de røde lysene bak og avantgarde grillen? damndamn Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 wow!elsker den bilen ass...vanskelig å bestemme seg for en slik en eller bmw 5-serie e-34.......veeldig fin bil ass....hvor fikk du tak i de røde lysene bak og avantgarde grillen? damndamn http://www.mbdele.dk kjøpte begge deler der, spør de om en god pris, fikk alt med frakt og toll for 1800kr.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamro Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 http://www.mbdele.dk kjøpte begge deler der, spør de om en god pris, fikk alt med frakt og toll for 1800kr.. takker.. :cocain: Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 takker.. :cocain: no problemo.. de er gode på service og sykt billige på priser :) Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 sånn, carbon lister til dash, og alle 4 dører bestilt :D andre tips tas imot, om de ikke er for radikale, vurderer sterkt også nye felger til våren, så tips tas imot der også... Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvilken planer for motoren da ? Nydelig stykke Mb 190e ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Hvilken planer for motoren da ? Nydelig stykke Mb 190e ! ikke annet enn filter og effekt annlegg, evt. porte toppen litt å bytte ut noen deler.. skal lage gromt understell først, så får vi se hva julenissen kommer med til neste år.. kanskje en søt 2.6l ellerno :) Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 sånn, idag er dagen da jeg har hatt merca i 2 år, lappen i 1 år og jeg vært tilstede på denne kloden i 19 år :D yey.. *finne noe i bursdag gave til meg og bilen* Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 sånn, idag er dagen da jeg har hatt merca i 2 år, lappen i 1 år og jeg vært tilstede på denne kloden i 19 år :D yey.. *finne noe i bursdag gave til meg og bilen* Gratulerer med dagen da! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Gratulerer med dagen til deg og bilen! (min bil fikk oljeskift og polering i bursdagsgave) birthday Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg