jettamaster Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 sitt å surfe på autospar sine sider og ser om dei har litt "snacks" til bilen. men så ser eg at dei opperere med to forskjellige priser og vare nr på div varer til golf II og jetta II. feks. mono visker. golf 999kr og jetta 1099kr domecap/støtdemper lokk golfII 561 kr og jetta II 561kr og 533kr veit ikkje om er det med samme med andre bil merker. virke som dei prøver å svindle oss jetta eiere :boxing Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Helt enkelt og greit for de du har feil bil! :fingers: hehe.. Prøv å send en mail til autospar og spør da vel! (ikke det at du får svar det første halvåret men.. Har prøvd å sende de en mail før jeg.... Devil ) Men er det samme delenr/art. nr da? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 vel visst du mener det i bunn og grunn er samme deler hvorfor ikke bare kjøpe de billigste til golfen da ? :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg