StianG Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Ønsker å kjøpe trim til en 2.0L sierra, er en bilcrossbil så ska ikke ha noe dyre greier, ønsker også å kjøpe en topp(ødela den gamle) gjerne bearbeidet den også. Sen mail til bondemaster@gmail.com da jeg ikke er så altfor mye på forumet Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Er ett RS grenrør tilsalgs i bilsport nå, ellers, prøv å skaff en IS-topp med kam, ev trimkam, går best med gamle weberen, men sats heller på 2.3gasser, går rett på , men trur du må bytte pinnebolter. Har desswerre ikke noen deler til deg men tenkte det kunne være grett med tips. Btw. 205 blokk er den beste. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Taker for svar. Er det bladet bilsport du mener at grenrøret står i? He hørt at sierraer ska gå bra med 1,6L topp å kam, hva er best av denne og is? Har en 2,3L v6 sierra delebil eg tok gasser frå har ikke fått tid til å montere denne ennå men har filt opp hullene til boltene så jeg slapp å kjøpe nye. Men da har jeg vertfall rett blokk, stod vertfall 205 på sia Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proztata Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Har IS-topp som er planfrest 2 mm, Slankede ventiler og svinghjul som veier 5,3 kg. Er litt usikker på om jeg skal selge det. Har aldri vært prøvd så jeg har lyst til å prøve det selv først. Send PM om du er interessert. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Takker, PM er sendt Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 noen som har en topp de vet de skal selge? Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg