_AndreasH_ Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Skal ha meg noen nye lykter til neste eu-kontroll. Fordi dei eg har er sota og orker ikkje og bruke tynner på dei for og fjerne sotinga. :D Blir nok anten nye lykter hos Volvo 760 90 mod lykter og etter eu-kontrollen blir blinklyset sota svart. Eller so blir det USA lysa, dersom eg finn ut ka størrelsen er på dei. Ingen som veit. Vil ikkje ha den vanlige 740/760 baklysa me kvit blink. Dei er det for mange som har. Skal ver litt spesielt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hva er egentlig forskjellen på 740 (-90) og 760 baklykter med hvit blink? Størrelsen? Kan man bruke samme adapter som bcb.no selger til -90 lyktene? Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hva er egentlig forskjellen på 740 (-90) og 760 baklykter med hvit blink?Størrelsen? Kan man bruke samme adapter som bcb.no selger til -90 lyktene? 760 lyktene er lenger men trodde ikke de fantes med hvit blink, trodde det var bare 90-look 740 lykter som hadde hvit blink Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Skal ha meg noen nye lykter til neste eu-kontroll. Fordi dei eg har er sota og orker ikkje og bruke tynner på dei for og fjerne sotinga. :D Blir nok anten nye lykter hos Volvo 760 90 mod lykter og etter eu-kontrollen blir blinklyset sota svart. Eller so blir det USA lysa, dersom eg finn ut ka størrelsen er på dei. Ingen som veit. Vil ikkje ha den vanlige 740/760 baklysa me kvit blink. Dei er det for mange som har. Skal ver litt spesielt. Tinner ja, samme vilket nr. eller? Har lurt litt på hva som fjernet den sotinga, så takk :) Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 760 lyktene er lenger men trodde ikke de fantes med hvit blink, trodde det var bare 90-look 740 lykter som hadde hvit blink 760 lyktene finnes ikke med hvit blink heller,de som har det har laget de selv. Forøvrig har de orginale lyktene gått ut hos volvo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Til Trond D: Er ikkje sikker på nr på thinneren, men det fjerner sotinga. Men lyktene kan fort miste glansen og bli matte dersom du bruker dette på dei. Men da eg ikkje blei fornøgd med den eine lykta so vaska eg det vekk, og lykta mi såg fortsatt bra ut. Fekk svar fra BCB ang dei usa lyktene. Litt dystert svar der ja. BCB: - Hei Disse lampene er totalt forskjellige ,menge cm i alle rettninger. Så andre alternativer bør og må vurderes Men prisene på nesten alle typer usa er 595.-+moms pr.stk Mvh bcb Så blir nok fortsatt jakt på anten noen brukte 90-mod baklykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Noen som har bilde av disse såkalte "USA-lysa"? Regner med det er snakk om baklykter her, har ikke fått med meg at dem har noen andre baklykter enn Europa-modellene. Foran er er det jo forskjellig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Bilder på BCB.no - lamper\lykter - Er baklykter ja, og dei ligner på dei vanlige europeiske lysa, men spørsmålet er om dei er breiere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhoydal Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 jeg fant et hvit blinkers sett på bcb til 740 90-92, der følget det med til bake,fremme og på sidene... til 2700 de hadde den også på hova: http://www.hova.com/ListProducts.aspx?cat=671 Siter 96 - Volvo 940 - B230FK 92 - Volvo 740 SE - B230F - x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Er på jakt etter originale 760 1990 mod baklykter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Er på jakt etter originale 760 1990 mod baklykter... let på TPC eller blocket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Men den eine har ein skade... Kva hadde dere gitt for desse. Finst det refleksplate mellom lyktene til desse... Eller må ein kutte om ei 740 plate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Slik ser baklyktene ut i dag. Kva synest dere er best? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Hihi, samme som meg det :p Men jeg skal skifte til 740 -90 med vit blink for da kan jeg vel bruke refleksplate.. Det synes jeg er penest. Liker ikke 760 sine, de har gul blink :( Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 refleksplata går vel best med gamle lyktene..om det ikke finnes en annen refleksplate enn den jeg har set. for der er det jo "to reflekser" som fortsetter "klumpene" på lykta, og når du får på 90' lyktene harmonerer det ikke når det plutselig kommer "to klumper" der.. hehe skjønner du hva jeg mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg