Qvarren Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Eller gjøre slik,760 lykter med hvit blink: Men hva er det den bilen har satt på v framsjerm? Mellom byen å lykta...2 runde ting? Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 La ikkje merke til dette sist. Kan det vere fester for flagg? Mulig det har vore ein bil for ein ambasade eller noke. Ein her som har ein 740 GL 1990 mod og den har ein liknande sak der framme. Den var ambasadebil før den blei solgt. Men der er det 2, så er litt usikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 uten å ha forstørra bilde så er det jo mulig det bare er refleksjoner i lauten å ha forstørra bilde og sett så kan det jo hende det bare er refleksjoner i lakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 uten å ha forstørra bilde så er det jo mulig det bare er refleksjoner i lauten å ha forstørra bilde og sett så kan det jo hende det bare er refleksjoner i lakken? Det er og godt mulig. Noen som kan og sette i kvitt blink i 90 mod lyktene? Eller er det kun svensker som har gjort dette? Er litt interisert, men og litt redd for og ødelegge lyktene. Noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Noen som kan og sette i kvitt blink i 90 mod lyktene? Eller er det kun svensker som har gjort dette? Er litt interisert, men og litt redd for og ødelegge lyktene. Noen som har tips? Dem som har gjort dette har brukt klar plast fra en lysarmatur, denne kappes til og bøyes (varme) til den får samme form som lykta. Det oransje glasset kappes ut av lykta og det nye limes på plass. Dette er kort forklart, det ligger nok en del timer bak et sett ombygde lykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 jeg kjøpte adapterene hos volvohuggeren Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 jeg kjøpte adapterene hos volvohuggeren Kjøpte adapter hos Pedersen`s Racing. Passet rett på. Noko av det enklaste eg har vore borti. Måtte og skjere vekk noke blekk for at lykta skulle passe. Men gjort på ca 10-15 min heile greia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Noken som kan legge ut eit bilde av ein Volvo 740 med refleksplate 1990 mod? Ønsker og sjå korleis dette ser ut. Ingen som har ei til salgs? (Send PM) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 AndreasH og Mikaelft, legg ut flere bilder åssen det ble..! :) Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Skal stikke på posten nå å hente de:) Tok sin tid når de ble stoppet i toll, og jeg må betale ekstra avgifter, grrrrr. Skal legge ut før og etterbilde... (håper regnet gir seg) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Den ene baklykta Adapter: Skal ut å trosse regnet nå å prøve å få de montert på. See yah soon:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Her er bilder av min bil med nye lykter, ble montert i går. Syns de ble ganske bra jeg.. (Bortsett fra at bilen er så møkkete da.. Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Nå har jeg montert mine også: Før bilde: Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Her er bilder av min bil med nye lykter, ble montert i går. Syns de ble ganske bra jeg.. (Bortsett fra at bilen er så møkkete da.. På desse to bilda ser ein størrelsesforholdet på lyktene godt. Hei. Har ikkje tatt noen nye bilder i det siste. Dette fordi det har ikkje vore noke nytt og ta bilde av. Har dessverre ikkje funne tak i den hersens refleksplata. Men får bare fortsette og leite. Men ser ut som det er mangelvare på desse. Blei jo bra det Mikaelft. Dei eg kjenner har brukt sølvfarga pærer i lykta for og sleppe den oransje dotten midt i lykta. Skal vertfall legge ut bilde om eg finn den refleksplata... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg