Gå til innhold

Ny kasse til subbene

Ranger emnet

GalantV6

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen her er noen bilder av den nye kassa som jeg holder på med.

Denne skal inn mot seteryggen, hvert kammer er på ca 22-23 liter +-.

Kassa skal dempes med ull og trekkes med enten skai, vinyl eller vanlig grått trekk. Er ikke helt sikker på hva jeg skal velge, det blir ikke enkelt å trekke kassa.

Her er link til bilder

http://photobucket.com/albums/y166/GalantV6/Basskasse/?

GalantV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den blir ikke lett å trekke gitt :deng det er for mange rette kanter og det blir for mange skjøtter, men alternativet er kanskje å sy trekket sammen av en eller annet skomakker/markise/kalesje experter? eller "hekle" noe selv Tore? hehe.. :crazysant selv ville jeg heller lakkert den isteden....

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den blir ikke lett å trekke gitt :deng det er for mange rette kanter og det blir for mange skjøtter, men alternativet er kanskje å sy trekket sammen av en eller annet skomakker/markise/kalesje experter? eller "hekle" noe selv Tore? hehe.. :crazysant selv ville jeg heller lakkert den isteden....

Hei James

Jeg har tenkt på det med å sy trekk, eventuelt sy inn en logo også. Det er en møbeltapetserer her i Askim så jeg tenkte å snakke med han.

Bruker jeg stoff å trekke kassa med så tror jeg ikke man behøver å se skjøtene, da klipper jeg ut formen til plata først og så klipper jeg en lang remse som skal rundt de 8 kanta. Det blir nok plunder men man får jo bare prøve. Går ikke dette og det koster for mye å sette det bort, så er det frem med lakk.

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten jeg så i forumet "som navnet ikke skal sies" der han brukte skalpelen til labbetus tror jeg... (langhåret trekk) hehe... da skulle ingen penta, hexa eller tetra kasse skulle være niks problem å trekke.... Tror Pål Morel har "erfaring" med sånne trekk også.... hehe... hør med han :pray eller gå til forumet "som navnet ikke skal sies" og se på prosjecter -hvis jeg ikke husker feil...

aneglsmili

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider