diskey Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg har et rart problem i min bmw 320 coupe e46. Har netopp prøvd å installere en forsterker og en sub til det eksisterende bmw orginal anlegget. Tappet inn på venstre bakhøytaler og gjennom en adapter til rca ut til forsterkeren. Det som skjer er at når jeg skal ut av bilen, og lokker dørene igjen etter jeg har gått ut av bilen begynner bassern å dure kontinuerlig veldig høyt. Tar jeg opp bagasjelokket begynner den å dure når jeg nesten har tatt lokket nesten helt ned igjen, selv om jeg gjør det veldig sakte. Har prøvd å flytte jordingskabelen til forsterkeren tre ganger nå uten at det forsvinner, så tror ikke det har noe med det å gjøre. Hvorfor i allverden skjer dette??? Virker som duren kommer når det blir lufttett eller et eller annet?! Forsterkeren er en Cadence 2 kanals 500w rms. og bassen en 12" alpine type r. brokobla forsterkeren, da skal den gi 500w rms mono 4ohm. Alpinen har 2 spoler men jeg vet ikke om de er 2 eller 4 ohm hver, men de er brokobla inne i kassa i allefall...kan det være noe her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Durer den heletiden eller bare mens f.eks lyset dimmes? Er vel sånn på din at den har kupelys i stolpene bak, og disse dimmes ned etter en liten stund? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diskey Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 ja de dimmer ned. nå gikk jeg ut i stad og kablet om remote kontrollen. Før hadde jeg den bare tilkobla rett til batteriet, fordi jeg ikke viste om noen remote ledning i bilen. det fant jeg imdlertid nå. har testet en times tid og det har ikke dura hittil så virker som det har forsvunnet....merkelig greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg