The Opel Omega Man Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 hey, i vinter så skal jeg lakkere bilen min, det er en opel omega 2.0i 88 mod.. lurer litt på om jeg skal ha den blå metallic, eller rød metallic.. men kom med tips til farger som passer bra til denne bilen.. mvh kjetil Siter Biler: * 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv * 1963 Mod Chevrolet C10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Ikke misforstå meg nå, men sats på en mørk farge. Den bilen ser best ut i mørke farger. Hvertfall ikke rød. (min mening) Blå velger jo nesten alle. (gjerne for en grunn) Men prøv noe nytt :) Sort/blå metallic ville JEG satset på. Men vi alle er ikke like :) Takk gud for det. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Opel Omega Man Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 tengte faktisk på blå metallic jah, men lurer litt på matt svart å da, men vet ikke hvordan det vil se ut?:S noen som har bilder elrno?? legg gjærne ut bilder av deres omega, så kan det hende jeg får tips til styling osv;) Siter Biler: * 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv * 1963 Mod Chevrolet C10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Racing Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 ville valgt en mørke blå matallic farge jeg.. det er digg :) Siter Lundberg Performance 88 Volvo 740(Weber) 85 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifErlend Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hva med mørkegrønn metallic? Siter XOpel B Ascona 1979 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Ikke flere blåe biler nå da :P Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 kan skaffe koder om du trenger. vet om en hauf med sinnsyke mørkeblå farger. vi har en mc-tank på skolen som er lakkert i en jævli fin svart/rødfarge. er helt svart om du ser på den i vinkel, eller i skomt lys. men om man ser nøye etter, i godt lys, har den en mørk, veldig dyp rødfarge. som om svartfargen er transparang, og det ligger rødt under. gir en jævlig bra effekt. si fra om du vill ha koden, eventuellt bilder... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 skrev ned koden i dag, om du er interesert. audi lz9x kirschschwarz Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Opel Omega Man Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 takk jallis;) men har du bilder av lakken elr? evntuelt noen andre fete farger?? mvh Siter Biler: * 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv * 1963 Mod Chevrolet C10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 skal se hva jeg får fiksa over helga... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Opel Omega Man Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 begynte og tenke på en tin her om dagen, har bestemt meg for at jeg skal ha bla nå, men hadde det ikke vært tøft og lakkert panseret svart?? tror det kunne blitt drit fett;) elr hva mener dere? Siter Biler: * 1996 Mod Opel Omega 2,0 16V Stv * 1963 Mod Chevrolet C10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 koksgrå kanskje, men ikke svart. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg