EspenS Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 registrer deg på http://www.photobucket.com feks, legg inn bilde der, å så legger du lenken inn her.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89401 står bedre forklart her. Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hvis ikke jeg tar helt feil, så er det vel denne som skal være Stordalen sin.. DL10000 er Stordalen sin ja. Fredly har ikke skilter på sin såvidt jeg vet, med mindre han har fått det relativt nylig. Og - den som Bertel O. Steen hadde var vel den samme som Stordalen "nå" har kjøpt? Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter944 Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Her er noen bilder, litt dårlig kvalitet grunnet mobilkamera. SLR1 SLR2 SLR3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 DL10000 er Stordalen sin ja. Fredly har ikke skilter på sin såvidt jeg vet, med mindre han har fått det relativt nylig. Og - den som Bertel O. Steen hadde var vel den samme som Stordalen "nå" har kjøpt? har fredly hatt bilen sin sååå lenge å ennå ikke fått på skilter? det er skam flushit han kjørte med prøveskilter under autofils innslag, men da var bilen ny.. dårlig.. han har vel råd til å kjøre med prøveskilter hele tia da :win Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg jobber på Bertel O. Steen på Lørenskog, og på et lager der står det en SRL McLaren.. bra å opplyse om det :P hvor lenge kommer den til å stå der nå a tru? hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 har fredly hatt bilen sin sååå lenge å ennå ikke fått på skilter? det er skam flushit han kjørte med prøveskilter under autofils innslag, men da var bilen ny.. dårlig.. han har vel råd til å kjøre med prøveskilter hele tia da :win Han skal vel ikke ha skilter tenker jeg, han har vel ikke planlagt å bruke den noe særlig, men heller samle på den og selge den når han blir gammel og grå (eller i hans tilfelle; eldre og gråere) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 bra å opplyse om det :P hvor lenge kommer den til å stå der nå a tru? hehe ut uka med flaks :cocain: Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 ut uka med flaks :cocain: hehe :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 står/stod(gikk forbi der på søndag!) jo en på bertel o sten på ullevål... har bilde men vet ikke helt åssen jeg får lagt det ut Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Han skal vel ikke ha skilter tenker jeg, han har vel ikke planlagt å bruke den noe særlig, men heller samle på den og selge den når han blir gammel og grå (eller i hans tilfelle; eldre og gråere) sånt er kjedelig... Helt Off topic: vollviken mista lappen nå, m5'n er for rask forn :kiss Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 sånt er kjedelig... Helt Off topic: vollviken mista lappen nå, m5'n er for rask forn :kiss hahaha :D Kjett for han som vant en times kjøretur med egget til våren da :D Var auksjon på lillehammer for et par helger siden :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg