Gå til innhold

Mercedes McLaren SLR oslo

Ranger emnet

petter944

Anbefalte innlegg

Hvis ikke jeg tar helt feil, så er det vel denne som skal være Stordalen sin..

DL10000 er Stordalen sin ja.

Fredly har ikke skilter på sin såvidt jeg vet, med mindre han har fått det relativt nylig. Og - den som Bertel O. Steen hadde var vel den samme som Stordalen "nå" har kjøpt?

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DL10000 er Stordalen sin ja.

Fredly har ikke skilter på sin såvidt jeg vet, med mindre han har fått det relativt nylig. Og - den som Bertel O. Steen hadde var vel den samme som Stordalen "nå" har kjøpt?

har fredly hatt bilen sin sååå lenge å ennå ikke fått på skilter? det er skam flushit

han kjørte med prøveskilter under autofils innslag, men da var bilen ny.. dårlig.. han har vel råd til å kjøre med prøveskilter hele tia da :win

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fredly hatt bilen sin sååå lenge å ennå ikke fått på skilter? det er skam flushit

han kjørte med prøveskilter under autofils innslag, men da var bilen ny.. dårlig.. han har vel råd til å kjøre med prøveskilter hele tia da :win

Han skal vel ikke ha skilter tenker jeg, han har vel ikke planlagt å bruke den noe særlig, men heller samle på den og selge den når han blir gammel og grå (eller i hans tilfelle; eldre og gråere)

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal vel ikke ha skilter tenker jeg, han har vel ikke planlagt å bruke den noe særlig, men heller samle på den og selge den når han blir gammel og grå (eller i hans tilfelle; eldre og gråere)

sånt er kjedelig...

Helt Off topic: vollviken mista lappen nå, m5'n er for rask forn :kiss

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider