B230ft Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 ja hele hensikten med det å ta av dekselet er vel hurtig justering om du har just. kamdrev.. er jo egentlig ikke noe misjon å kjøre uten sålenge du har fast drev:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 hehe du er så nega tive til at som blir sakt Er vell kanskje bare et tegn på at han eier smak. happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Jeg går med planer etterhvert å lage hull ved kam-drevet og sette inn plexi glass eller lignende! Og lakkere drevet da selvfølgelig..men ikke neon! :D Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Kjører uten, og ser når reima begynner å bli sliten. Da jeg har dårlig erfaringer med "løse" deksel som spiser reima....... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Bruker å skifte reim på kilometersintervall jeg. 45000km i mitt tilfelle. Hvorfor skal dekslene være løse? Det er såkalte skruer på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 på min bil er det kuttet ut runding og satt inn netting...merket nå når jeg tok av at det lå en del støv å dritt nederst i dekslet.så blir nok litt rengjøring dær ja :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten e Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 ok ikke alt du seier hehe alle har sine egne meininger men det eg sa med de lysa va bare et vilt forslag hehe Siter (lappen kommer i slutten av mai) 740gl 2,3i 230f (parkert) Honda Px= stikkflammer og døden nær (stjålen) Suzuki smx 70cc Har dysleksi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg