LLH Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 så for en stund siden en rød svart golf sak. tror det var DTM(vis den er brukt til det da) den knerta i allefall alt som var på bana noen som har link? kunne tenkt meg og se den igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesp Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Er sikkert carpi golfen (tror det var det den heter) Link til hjemme siden.. http://www.carpi.ch/ Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Har sett den røde Golfen der på Canal Motor, den går godt ja. Golf er ikke med i DTM. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 den carpi golfen er i grunn ikke så veldig fin at det gjør no. men med så mye luftehøl å netting må den gå bra.. Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Var den vettu. ¨ Pen- nei Går fælt- ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Kult å se film av den ja når den kjører ifra Lamborghinier og Ferrarier. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Kult å se film av den ja når den kjører ifra Lamborghinier og Ferrarier. Har du sett denne: Transit (helt orginal) som kjører fra div viper,sykler++ på Nurburgring og ei dame bak rattet yodude http://video.google.com/videoplay?docid=5546118609957365052&q=top+gear Så ikke overraskende at de klarer det i golf å well Men fra spøk til revolver, syns den kledde den litt røffe looken, funksjon før form : Noen som har noe specs? 4wd? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Har sett den med Transiten ja. Kult å se Porsche-er og R-sykkler bli fra kjørt av en Transit. :D Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Har du sett denne: Transit (helt orginal) som kjører fra div viper,sykler++ på Nurburgring og ei dame bak rattet yodude ? Er Sabine det der. Utrolig kul dame. Ikke så verst og se til heller. Hørte jeg noen si drømme dame? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg