Grinder_MB Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Hei, lurte på noe jeg... well tenke på metall plater jeg, til lapping av hjulbuer osv... med en tykkelse på ca. 1,5mm - 2.0mm... Hvor er det best, og billigst å kjøpe det i Sør-trøndelag, trøndelag sjenerelt..?? alacocaina noen som vet..??. Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 etter mi meining so er de lettast å blilligast å kappe frå ein delebil av ett kvart, om du har tilgang til de...er vertfall alltid funkabra for meg Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Ta deg en tur til en blikkenslager og hør om han har noe 1mm. Gjerne noe skre du kan få gratis. 1mm er enklere å bøye til å få bra enn 1.5-2mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg