m3cabriolet Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 nei men bilen din syns j har for mye dill styling og stereo har j ikke så stor intresse av kan du si jaja... smaken er som baken! :) mener liksom at jeg ikke trenger et stort motor/drivlinje/understell prosjekt ettersom dette er en M3, eneste som er gjort der i gården er et K/n filter og en chip! derimot utseende på disse bila er så vanlig at man kan spy! er sikker på at 90% av alle e36 på norske veier 316-328 har m-optikk! derfo vil jeg lage noe som bmw glemte! brede skjermer på m'en sin, som på e30 og e46! :) Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 nei j liker da at bilen ser ut liksom men jeg vil ha motor kansje j kan få lagt ut noen bilder så kan du jo få se hva j driver med Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 nei j liker da at bilen ser ut liksom men jeg vil ha motor kansje j kan få lagt ut noen bilder så kan du jo få se hva j driver med det kunne vært artig! jeg driver å drømmer om kompressor i m3'n og men det er litt over budsjettet i år gitt! :) Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawen Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 ja hvis du har en lexus is200 så er supra motor ganske bolt on i bilen din ja Supra motor 2jz-GTE er ikke bolt on i lexus. Du må hente motor fra Aristo Twin Turbo... Men de kommer nesten bare med automat, så der er der du får en case... Ring TRS-tuning og spør. De er meget entusiastiske og kunnskapsrike... http://www.trstuning.no/ Lykke til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 ja men da har j blitt fortalt feil. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Såvidt jeg har forstått er en 2JZ-GTE-blokk en 2JZ-GTE-blokk; bare festene som er forskjellige? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawen Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Såvidt jeg har forstått er en 2JZ-GTE-blokk en 2JZ-GTE-blokk; bare festene som er forskjellige? Ja. Motoren i seg selv er lik. Forresten en sinnsyk blokk når vi først er inne på det :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Ja. Motoren i seg selv er lik. Forresten en sinnsyk blokk når vi først er inne på det :thumb Yamaha vet å bygge og designe dem, ja. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg