Gå til innhold

Min første

Ranger emnet


S|moN

Anbefalte innlegg

Overrasket meg selv kraftig når jeg så hvordan det ble! :)

 

Org:

seat20.jpg

 

Mod:

seat21.jpg

 

Endringer:

To dører, lengre dører, senket, breddet, mørkere emblem i grill, lavere frontspoiler, fjenret sideblink, luftinntak foran bakhjul, tonet rutene, lyktelister, lakkerte lister, sideskjørt, porsche-speil, fjrenet stolpe i bakre sidevindu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, digimods er helt riktig.

Nedi: Det første jeg gjorde var å prøve skjermene. Så ballet det på seg. Derfor er de som de er.

Jeg har hatt litt trøbbel med pen-tool, noe gjør jeg feil. Når jeg lager en bue, klikker og lager et punkt til og skal "bøye" denne, så buer denne motsatt veg og påvirker også retningen til buen før. Dette var svært godt forklart, men om du skjønner så gi meg gjerne litt hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, digimods er helt riktig.

Nedi: Det første jeg gjorde var å prøve skjermene. Så ballet det på seg. Derfor er de som de er.

Jeg har hatt litt trøbbel med pen-tool, noe gjør jeg feil. Når jeg lager en bue, klikker og lager et punkt til og skal "bøye" denne, så buer denne motsatt veg og påvirker også retningen til buen før. Dette var svært godt forklart, men om du skjønner så gi meg gjerne litt hjelp.

Hver gang du lager et nytt punkt og bøyer på linjen mellom må du trykke på denne med venstre musenkapp mens du holder inne shift :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som første modd er jo dette drit bra !! Det eneste jeg har og sie er att widebody i bak er litt dårlig og bakvinduene ser fake ut. Men ellers nice. Fete de original felgene...

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

 

 

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nomix

 

du begynner på ett punkt , deretter tar du strategisk nok punkt nr 2, du trykker da og holder museknappen inne, drar så musen litt rundt om og tilpasser buen før du slipper og fortsetter...

 

send pm til meg så kan jeg evt hjelpe deg via msn eller noe

Tror vi begge er ganske enige rundt hva som skal gjøres, det er vel mer et spørsmål om jeg er flink å forklare noe skriftlig..

Nei, om det var uklart :op

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår