stianl Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Har 4 stk Dunlop Wintersport M2 Piggfrie vinterdekk til slags. 225-40-18 92V, DOT 0201. 2 dekk har 6 mm igjen mens de andre 2 har 7 mm igjen. God som gull.... Priside: 4000 kr\Bud. Pm eller ring 90669038. Dekkene er i Bodø. Mvh. Stian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Nesten fem år gamle piggfrie vinterdekk? Blir ikke det glatt? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianl Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Nesten fem år gamle piggfrie vinterdekk? Blir ikke det glatt? Det skal jeg ikke uttale meg om.....Jeg har ikke brukt de, de fulgte med de nye sommerfelgene mine..... Er også M+S merket..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianl Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Pris er forhandlingsbar...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg