volvo264 Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 hey.. har nettopp hugget ein 240 GLT 84mod.. motor B230E komplett deleskinn interiør frå 244 77mod. svart, har dørtrekk panser speedo med turteller M46 kasse o.z felger 240 turbo felger 740 turbo felger har de meste til 240 selges pga plass mangel. gi bud. alle bud vurderes Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hvor mye tenker du for turbofelgene til 240? står de uten dekk? Bilde av de? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hvor mye tenker du for turbofelgene til 240? står de uten dekk? Bilde av de? neis. usikker på pris, men står slitte dekk på. har bilde av dei når dei sto på ei 164.. kom med bud du. skal ikkje ha nåken versting prisa http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=93511 er dei felgane på bilen Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hvordan er det med motoren og girkassen? Km. stand? svetting/lekasjer? osv. Pris på motor? pris på kassa? Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 De vil passe på 240`n min? Hva sier du om jeg byr 400? Kanskje litt lite? O.z felgene, har du bilde av de og kanskje? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hvordan er det med motoren og girkassen?Km. stand? svetting/lekasjer? osv. Pris på motor? pris på kassa? motoren er heilt fin, bør bytte bunnpanne pga bulker osv (blodsenka bil) men byttes før salg. må også bytte de lageret som står i veiva, for sentreringa til girkassa. motoren har ingen olje lekasjer, men den slangen som går ned i boksen til veivhus ventilasjonen hadde hoppa av en gang, so der kom litt olje ut der. men ellers ingenting. motoren hadde rulla snart 200000km for 2 år siden. men usikker på kor langt no. motoren blei byttet på verksted. girkassa har også blitt byttet, men følge den andre bilen den kom frå hadde den gått 230000km. kassa virka heilt okej, og overgiren fungerer. har alt av pumper osv, mangler bare retur røret (va rustet) og bensin pumpe rele'et neis. kunna tenkt meg ei 4000kr for alt..men alle seriøse bud vurderes Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 De vil passe på 240`n min? Hva sier du om jeg byr 400? Kanskje litt lite?O.z felgene, har du bilde av de og kanskje? nja. 400kr va kansje litt lite da i grunnen. men 800-1000kr er dei vell verdt? dei o.z felgane har ikkje dekk. litt verre også med dei felgane. er bare 15" 2 av felgane er litt dårlige, men fult brukandes. eine felgen bake hadde slange i (viste ikkje om de før ej tok av dekke) men mest sansynelig pga litt sjeiv kant. også enlitt sjeiv kant på den andre felgen også, men trenger ikkje slange der. har desverre ikkje bilde, men har ett bilde av samme felgane på bil men senter koppene er ej usikker på om ej har Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Skal være enige i at de er verdt det. Gir du meg et par timer? Pappa er borte nå, og det er han som må låne meg penger skjønner du =) Gi meg et par timer, så sender jeg deg pm, ok? Det blir evt de 240 felga som sto på 164`en jeg er interessert i. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Skal være enige i at de er verdt det. Gir du meg et par timer? Pappa er borte nå, og det er han som må låne meg penger skjønner du =) Gi meg et par timer, så sender jeg deg pm, ok? Det blir evt de 240 felga som sto på 164`en jeg er interessert i. for en tusing, so skal ej holde av felgane til dej, til ej får svar om du skal ha dei eller ikkje=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 selge innsuget til motoren? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 selge innsuget til motoren? nja ikkje de på motoren da.. men har 2-3 insug liggandes i tilegg til de på motoren :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 nja ikkje de på motoren da.. men har 2-3 insug liggandes i tilegg til de på motoren :D pris på et GLT innsug da? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 bilde av seta førar stolen litt slitt som dere ser. men bakseta å passasjer sete er i veldig go stand. selges 1000-1500kr eller bud? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 pris på et GLT innsug da? kom med bud du..:D skal ikkje ha so mykje...innsug å gass spjeld? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 komplett innsug ja. 3- 400 kr? + frakt Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg