znapp Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Jvc KD-S653r cd-spiller selges.. lite brukt fin stand kom med bud a noen.. hehe trenger penger!! 35wx4 er standard cd-spiller med de fleste funksjoner.. :) Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Pris ?? Vet du spenningen ut på Linjeutgangene... Googlet litt rundt på nett, men fant ikke neo... tydlighvis en gammel spiller... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet April 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 er ikke så gammel tror jeg, sleit litt med å finne noe info om den jeg og.. har manual, men funka ikke å legge ut her.. gi meg email så skal je sende :) Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Glemte en ting... Er ikke helt med idag, leste ikke det siste inlegget ditt ;) men du kan jo sende meg noen spec på spilleren pr mail. sendes til bcw@netcom.no MVH Bjørn C. W. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg